ماموریت مبین‌نت

ابجاد تحول دیجیتال و ارائه سرویس‌‌های متنوع به سازمان‌ها، صنایع و کسب‌وکارها ماموریت اصلی ما است. مشتری مداری، نوآوری، نتیجه‌گرایی‌،‌ شفافیت و پاسخگویی از مهم‌ترین ارزش‌های مبین‌نت به شمار می‌رود.

 

چشم‌انداز مبین‌نت

  • انتخاب اول مشتریان در مسیر تحول دیجیتال با ارائه راهکارهای هوشمند
  • بزرگترین اپراتور ارائه دهنده خدمات سازمانی

آدرس شرکت ارتباطات مبین‌نت

دفتر مرکزی:

تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان کوه نور، جنب کوچه ششم، پلاک 2

دفتر خدمات سازمانی و امور مشترکان:

تهران، تقاطع خیابان شهید مطهری و ولی‌عصر، داخل خیابان مطهری، بعد از هتل بزرگ تهران، جنب بانک اقتصاد نوین، پلاک 377

ساختمان فنی:

تهران، بعد از سه‌راه تهرانپارس، ابتدای اتوبان دماوند، روبه‌روی پمپ بنزین جوادیه، ساختمان صنایع ارتباطی پایا

نشان عضویت طلایی فروم اینترنت اشیاء ایران
نشان برترین اپراتور FWA در چهار دوره پیاپی
نشان حضور در بین یک‌صد برند برتر
نشان حمایت از دانشگاه شریف
گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کننده
نشان سرآمدی در کیفیت

جوایز، افتخارات و دستاوردهای مبین‌نت در عرصه‌ ملی و بین‌المللی

  • کسب تندیس بلورین در ششمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ سال ۹۵
  • کسب رتبه اول جشنواره ملی فاوا به عنوان برترین اپراتور وایمکس کشور سال ۹۴-۹۵
  • کسب تقدیرنامه حمایت از مسابقات برنامه نویسی آنلاین (کدکاپ شریف)
  • کسب رتبه ۲۰۷ در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر IMI100 و صعود ۴۱ پله‌ای در سال ۹۵
  • تندیس بخش فناوری اطلاعات از سومین جشنواره‌ ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا)
  • جایزه‌ فناوری ایران (ایتا) به عنوان برترین ارایه‌کننده‌ خدمات وایمکس در کشور
  • نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان در حوزه‌ اینترنت (TBA) از سوی اتحادیه‌ اروپا
  • نشان برند محبوب مشتریان در حوزه‌ اینترنت و خدمات ارتباطات (PCB)
  • تندیس و نشان رضایت‌مندی مشتری از همایش بزرگان رضایت‌مندی مشتری
  • دریافت تندیس برترین شرکت‌های ایران (Topex 2012)
  • دریافت تندیس بین‌المللی کیفیت برتر ۲۰۱۲
  • دریافت گواهی‌نامه‌ بین‌المللی کیفیت برتر از کانادا (ICS)
  • دریافت تندیس و لوح تقدیر هشتمین جشنواره‌‌ ملی قهرمانان صنعت ایران
  • برگزیده‌ دریافت نشان و استاندارد بین‌المللی ارزش برند (ISO 10668:2010) از اتحادیه‌ی اروپا
  • برگزیده‌ دریافت نشان ملی نوآوری در خدمات ارتباطات و اینترنت
  • لوح تقدیر از یازدهمین کنفرانس مدیران کیفیت
  • دریافت تقدیرنامه از کنفرانس ملی پرداخت الکترونیک

اخبار و مقالات

همه مطالب

مبین نت از دو راهکار VPN-S و مرکز داده ابری اختصاصی رونمایی کرد

ادامه
نمایشگاه بورس بانک بیمه

حضور مبین نت سازمانی در هفدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

ادامه
نظارت تصویری ابری

نظارت تصویری ابری چیست و چه مزایایی دارد؟

ادامه
پیامک تعاملی two way sms

پیامک تعاملی یا  Two-Way-SMSچیست؟

ادامه
تلفن اینترنتی و تلفن سنتی

تفاوت تلفن سنتی و تلفن اینترنتی (VoIP)؛ کدام فناوری برای کسب‌وکارها مناسب‌تر است؟

ادامه
موبایل سازمانی مبین نت

موبایل سازمانی چیست و چه کاربردی دارد؟

ادامه
voip چیست و چه کاربردی دارد؟

فناوری VoIP چیست و چرا برای کسب‌وکارها مهم است؟

ادامه
پیامک خدماتی و تبلیغاتی

پیامک خدماتی چه تفاوتی با پیامک تبلیغاتی دارد؟

ادامه

پرسش و پاسخ

همه سوالات
پشتیبانی سرویس‌های مبین نت چگونه است؟

کارشناسان مبین نت در تمام روزهای هفته به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند.

بیشتر
در صورت عدم رفع مشکل،‌ کارشناسان فنی به مجموعه ما اعزام می‌شوند؟

در صورت عدم رفع مشکل، با توجه به حضور کارشناسان فنی مبین نت در تمام شهرهای تحت پوشش، پس از اعلام واحد پشتیبانی، کارشناس مربوطه به محل مجموعه شما اعزام و کلیه‌ اقدامات لازم در خصوص رفع مشکل انجام خواهد شد.

بیشتر
آدرس ایمیل واحد سازمانی مبین‌نت چیست؟
هر سوالی درباره خدمات سازمانی مبین نت داشتید می‌توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق ایمیل entmarketing@mobinnet.ir با ما در ارتباط باشید.

 

بیشتر