امروزه ديگر پيامک ابزاری برای ارسال و دريافت پيغامهای متنی محسوب نمیشود. این سرویس به شرکتها امکان میدهد تا با مخاطبان خود از طریق پیامک در ارتباط باشند، اطلاعات مهم، تبلیغات، اعلانها، و هر نوع پیام دیگری را به آنها ارسال کنند. در سرویس پيامک علاوه بر اهدافی نظير تبليغات و يا اطلاعرسانی، خدمات ارزش افزوده متنوع دیگری نیز ارائه میشود.
این سرویس امکان ارائه آمار و گزارشهای جامع از ارسال پیامکها و وضعیت رسیدن آنها به مخاطبان را فراهم میکند. این آمار و گزارشها به شما اطلاعات دقیقی از عملکرد کمپینهای پیامکی ارائه میدهد و براساس آن میتوانید کمپینهای خود را تغییر دهید.