/wp-content/uploads/2024/12/Digital-Signage-1920x263-copy-scaled.jpg

پلتفرم چند رسانه‌ای تبلیغاتی

تحول در نمایش محتوا و تبلیغات

با پیشرفت تکنولوژی، شاهد تحولات چشمگیری در عرصه رسانه‌ها هستیم. از بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهرها و آگهی‌های تلویزیونی و روزنامه‌ای گرفته تا ظهور رسانه‌های نوین و متنوعی که امروزه به طور روزانه با آن‌ها سروکار داریم.

 

روزنامه‌ها نیز به دنیای دیجیتال کوچ کرده‌اند، تلویزیون‌ها جای خود را به پلتفرم‌های VoD داده‌اند و حالا نوبت رسانه‌های ایستا مانند بیلبوردها و بنرها است که متحول شوند. این تحول در قالب تابلوهای دیجیتالی پویا و تعاملی نمود پیدا می‌کند که می‌توانند در سطح شهر، فروشگاه‌ها، مراکز خرید، سازمان‌ها و … نصب شود.

 

این پلتفرم‌های چندرسانه‌ای فراتر از تبلیغات محیطی، کاربردهای متنوعی مانند اطلاع‌رسانی منابع انسانی، ارتباط با مشتریان در مراکز خرید و ارائه خدمات در مکان‌هایی مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها دارند. مبین‌نت در راستای مسیر سبز تحول دیجیتال، با رونمایی از سرویس دیجیتال ساینیج، پیشران این تغییرات اساسی در رسانه‌های محیطی خواهد بود.

 

­پلتفرم چندرسانه ای تبلیغاتی ‌چه کاربردی دارد؟

 

پلتفرم Digital Signage، یک میانجی بین تولید کنندگان محتوا (برای تبلیغات، اطلاع رسانی و…) و مخاطبان است که امکان ایجاد، مدیریت و ارائه محتوای پلتفرم چند رسانه‌ای را فراهم می‌کند. این پلتفرم شامل سیستم مدیریت محتوا (CMS)، پخش کننده رسانه و شبکه نمایشگر است.

 

با استفاده از CMS، محتواهایی مختلف مانند تصاویر، فیلم‌ و متن قابل ایجاد و ویرایش است. پخش کننده رسانه، مسئول نمایش محتوا بر روی نمایشگرها است و شبکه نمایشگرها امکان توزیع محتوا در مکان‌های مختلف را فراهم می‌کنند.

 

طرف دیگر پلتفرم خوانندگان یا بینندگان آن هستند که می‌توانند در سطح اطلاع‌رسانی یا خوانندگی باقی بمانند یا به صورت تعاملی با تولید کنندگان محتوا و خدمات در ارتباط باشند.

 

پلتفرم چند رسانه ای تبلیغاتی برای اهداف مختلفی همچون بازاریابی و تبلیغات، توسعه منابع انسانی، اطلاع رسانی، تعامل و خرید مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

با استفاده از این پلتفرم، کسب‌و‌کارها می‌توانند بازاریابی و تبلیغات موثرتری داشته باشند یا برای کارکنان خود برنامه‌های مختلفی را با هزینه‌ کمتری نسبت به روش‌های قدیمی اجرا کنند.

ویژگی‌های پلتفرم چند رسانه‌ای تبلیغاتی

مدیریت متمرکز محتوا


پلتفرم چند رسانه‌ای تبلیغاتی (Digital Signage)، امکان ایجاد و ویرایش محتوا را در دستگاه‌ها فراهم می‌کند و می‌توان از این پلتفرم برای ایجاد تصاویر، ویدئوها، متن و محتوای تعاملی استفاده کرد. کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند محتوای نمایشگر‌ها را از طریق این پلتفرم توزیع،‌ به‌روز رسانی، زمان‌بندی و مدیریت کنند.

پخش و هم‌رسانی محتوا


پلتفرم ابری مبین‌نت می‌تواند محتوای شما را به طور همزمان در چندین صفحه پخش کند. این یک روش برای پخش سراسری و آسان محتوا است. بانکی را در نظر بگیرید که می‌خواهد در تمام شعبه‌ها اخبار خود را برای مشتریان به نمایش بگذارد، با استفاده از پلتفرم ابری مبین‌نت اخبار مالی، نمودارها، آمارهای بازار، نقدینگی و تجربیات مشتریان به صورت همزمان در نمایشگرها به اشتراک گذاشته می‌شود. همچنین از طریق این پلتفرم که بر بستر ابری مبین‌نت قرار دارد، می‌توان اطلاعات مختلف را به‌طور هوشمندانه‌ و با توجه به نیازها و ترجیحات مخاطبان ارائه کرد. به‌عنوان مثال، خدمات مشخصی مانند مشاوره سرمایه‌گذاری می‌تواند فقط در دستگاه‌های نمایشی مرتبط با مناطق خاصی نمایش داده شود.

یکپارچه با سیستم‌های دیگر


امکان اتصال و یکپارچه‌سازی با سیستم‌های داخلی مانند ERP، CRM، سامانه‌های صف، سیستم‌های اعلام خطر یا سامانه‌های نوبت‌دهی؛ این تعامل‌پذیری به‌ویژه در بانک‌ها، بیمارستان‌ها یا مراکز خدماتی کاربردی است.

کنترل دسترسی و سطوح کاربری


تعریف سطوح دسترسی برای کاربران مختلف با امکان محدودسازی بر اساس وظایف، مثلاً مدیر محتوا، مدیر فنی یا ناظر. این قابلیت در سازمان‌های بزرگ، امنیت و نظم سیستم را تضمین می‌کند.

نمایش محتوا به‌صورت لحظه‌ای (Real-time Content)


نمایش خودکار داده‌های لحظه‌ای مانند آب‌وهوا، اخبار، قیمت‌ها، موجودی انبار، اطلاعیه‌های اضطراری یا حتی داده‌های IoT از طریق API، به‌صورت زنده و پویا روی نمایشگرها.

امنیت


ارتباطات پلتفرم تبلیغات چندرسانه‌ای که بر بستر فضای ابری قرار دارد از طریق شبکه اختصاصی مجازی مبین‌نت (VPN) برقرار می‌شود که سطح بالایی از امنیت ارتباطی را دارا است. این ویژگی باعث می‌شود که نگرانی درباره افشای امنیتی اطلاعات وجود نداشته باشد. همچنین ارتباطات و اطلاعات بین پلتفرم و سرورهای مبین‌نت می‌تواند از طریق VPN به‌صورت امن و رمزنگاری شده انتقال ‌یابد و از دسترس هکرها و تهدیدات امنیتی دیگر در امان باشد.

درخواست خرید

captcha

پرسش و پاسخ

همه سوالات
پلتفرم Digital Signage چیست؟

پلتفرم دیجیتال ساینیج یک راه حل نرم افزاری است که به کاربران اجازه می‌دهد محتوای نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش‌ها و نمایشگرهای دیجیتال را مدیریت و کنترل کنند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوا را از راه دور آپلود، زمان‌بندی و به‌روزرسانی کنند و آن را به ابزاری قدرتمند برای ایجاد و مدیریت کمپین‌های دیجیتال تبدیل  کنند.

بیشتر
با Digital Signage چه چیزی را می‌توان نمایش داد؟

پلتفرم Digital Signage می‌تواند طیف وسیعی از محتوا را نمایش دهد، از جمله تصاویر، ویدئوها، نمایش اسلاید، فیدهای رسانه‌های اجتماعی، اخبار، به‌روز رسانی آب و هوا، اطلاعات رویدادها و…

بیشتر
آیا می‌توان چند نمایشگر را از یک پلتفرم مدیریت کرد؟

پلتفرم چندرسانه‌ای تبلیغاتی (Digital Signage) مبتنی بر فضای ابری مبین‌نت، مدیریت متمرکزی را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند چندین نمایشگر در مکان‌های مختلف را از یک داشبورد کنترل کنند؛ این قابلیت به‌روز رسانی محتوا و ثبات پیام رسانی را تضمین می‌کند.

بیشتر
آیا محتوای دیجیتال ساینیج در لحظه به‌روز رسانی می‌شود؟

محتوای نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش Digital Signage را می‌توان در لحظه از طریق پنل کاربری پلتفرم به‌روز رسانی و برنامه ریزی کرد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات مرتبط و به‌روز را به مخاطبان خود ارائه دهند.

بیشتر
مزایای استفاده از Digital Signage چیست؟

از مزایای پلتفرم دیجیتال ساینیج می‌توان به افزایش آگاهی از برند، افزایش تعامل با مشتری، به‌روز رسانی در کمترین زمان، بهبود ارتباطات، مدیریت محتوای ساده و توانایی اندازه گیری اثربخشی کمپین‌های دیجیتال اشاره کرد.

بیشتر
آیا محتوا در محیطی امن نمایش داده می‌شود؟

پلتفرم Digital Signage ویژگی‌های امنیتی را بر بستر ارتباطی مبین‌نت ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که فقط پرسنل مجاز می‌توانند به محتوا دسترسی داشته باشند و آن را به‌روز کنند. همچنین اتصالات امنی برای محافظت از داده‌ها در حین انتقال ارائه می‌شود.

بیشتر