چرخه پشتیبانی سرویسهای سازمانی
مبیننت با بیش از یک دهه تجربه در حوزه خدمات سازمانی، با بالاترین سطح ارائه خدمات ارتباطی (SLA) به مشتریان خود، امکان سنجش، پایش و پشتیبانی ویژه با سرشماره اختصاصی را فراهم کرده است. بر این اساس هریک از مشتریان در صورت بروز مشکل میتوانند بر اساس سرویس انتخابی خود از خدمات پشتیبانی بهرهمند شوند. پس از توافق در خصوص نوع خدمت مورد نیاز، یک مدیر اکانت از تیم امور مشتریان جهت پیگیری درخواستهایی از قبیل نصب و راهاندازی شبکه، مسائل مالی، حقوقی، قراردادی و… به مشتریان اختصاص داده میشود. اکانت بهعنوان نماینده و مشاور مشتری با دسترسی به سامانه تیکتینگ، کلیه رخدادهای فنی را تا حصول نتیجه نهایی از واحدهای خدمات میدانی مشتری و نگهداری مطالبه خواهد کرد. واحد خدمات میدانی مشتری پس از بررسی درخواست امور مشتریان، تمامی درخواستهای مشتری اعم از نصب و راه اندازی، جمع آوری، امکان سنجی و جابجایی نودهای سازمانی (درگاه ارتباطی بر بستر مودم و رادیو ) را دریافت میکند و این امور در قالب پیگیریهای روتین و موردی در قالب زمانبندی و هماهنگی با مشتری به امور اجرایی میپردازد. پس از راهاندازی سرویس، کلیهی امور پشتیبانی به واحد نگهداری تحویل داده میشود. واحد نگهداری فرایندهای پشتیبانی و نگهداری بسترها و سرویس های ارتباطی را انجام میدهد. همچنین درصورت نیاز مشتری و یا عدم رفع مشکل به صورت غیرحضوری، اعزام نیرو را در دستور کار قرار میدهد.
ارتباط با ما
