تلفن ثابت سازمانی

ارتباطات یکپارچه و کم‌هزینه با سرویس تلفن سازمانی مبین‌نت

 

مبین‌نت با هدف ایجاد ارتباطات یکپارچه و سراسری برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها و کاهش هزینه‌های ارتباطی، سرویس تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر اینترنت، IP و پروتکل فناوری VoIP را ارائه می‌دهد. با این سرویس، مدیریت، بهینه‌سازی و نظارت بر تماس‌های تلفنی داخلی و خارجی سازمان‌ها تسهیل می‌شود. این سرویس هم‌سو با مهاجرت کسب‌وکارها به سوی سازوکارهای دیجیتال و برای تحول در سرویس‌های تلفنی سنتی در سازمان‌ها و شرکت‌ها راه‌اندازی می‌شود؛ کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک با انتقال بستر تماس‌های تلفنی خود به شبکه اینترنت و یا شبکه داخلی خود، علاوه بر بهبود روش‌‌های ارتباطی، می‌توانند با صرفه‌جویی در هزینه‌های مکالمه و خرید و نگهداری سخت‌افزارها و تجهیزات، بر روی توسعه تجاری، افزایش بهره‌وری کارکنان و بهبود تجربه مشتریان متمرکز شوند.

ادامه

SIP Trunk

SIP (سیپ) پروتکلی برای برقراری مکالمه در بستر شبکه، در لایه کاربردی است که سبب می‌شود تماس‌های خطوط تلفنی سنتی بر روی شبکه اینترنت اجرا شوند. Trunk (ترانک) نیز ارتباطی با ظرفیت بالا است که چندین کاربر می‌توانند هم‌زمان از آن استفاده کنند و به یک شبکه تلفن متصل می‌شود. SIP Trunk (سیپ ترانک) یک کانال ارتباطی است که چندین خطوط تماس SIP را منشعب می‌شود.  با استفاده از این فناوری و از طریق شبکه اینترنت مبین‌نت، سرویس تلفن سازمانی جهت انتقال صدا یا تماس صوتی از طریق پروتکلVoIP  فراهم می‌شود.

SIP Phone

با خطوط SIP، ارسال و دریافت تماس‌ها از طریق شبکه اینترنت امکان‌پذیر می‌شود. سرویس SIP Phone یکی دیگر از پروتکل‌های ارتباطی پرکاربرد برای انتقال تماس بر بستر شبکه یا  VoIP است. با راه‌اندازی این سرویس، مشترکان سازمانی می‌توانند خط تلفن اینترنتی را بر بستر شبکه اینترنت مبین‌نت دریافت کنند. این سرویس برای سازمان‌هایی که شعب محدودتری دارند، مناسب‌تر است و با حذف هزینه‌های مربوط به سیم‌کشی، قابلیت مکالمه با کیفیت صدای مطلوب را فراهم می‌کند.

Hosted PBX

PBX (Private Branch Exchange) راهکار ارتباطی مبتنی بر فناوری رایانش ابری است. برای تبدیل خطوط تلفن سنتی به مرکز تلفن ابری با سرویس Hosted PBX، نیازی به خرید و نگهداری سخت‌افزارها و نرم‌افزارها در سایت یا دفاتر کسب‌وکارها نیست. بلکه کل سرویس تلفن سازمانی با میزبانی زیرساخت اینترنتی و ارتباطی مبین‌نت ارائه می‌شود. تلفن سازمانی با مدل ابری برخلاف مدل سنتی PBX، هزینه‌هایی نظیر خرید و نگهداری تجهیزات و به روز کردن و آموزش کارشناسان فنی را ندارد. مشترک این سرویس سازمانی، یک مرکز تلفن مجازی بر اساس نیاز کسب‌وکار خود دریافت می‌کند که با قابلیت مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری، ‌بر اساس ظرفیت موردنیازش هزینه پرداخت می‌کند.

مزایای سرویس تلفن سازمانی مبین‌نت

  • کاهش هزینه‌های مکالمه سازمان‌ها
  • عدم نیاز به خرید و نگهداری تجهیزات سخت‌افزاری و سرور
  • توسعه و یکپارچگی شعب پراکنده سازمان‌ها
  • امکان جابه‌جایی و انتقال شماره‌ها بدون تغییر شماره
  • مالکیت دائمی با قابلیت جابه‌جایی خط
  • مدیریت بهینه صف‌های تماس
  • امکان انتخاب شماره دلخواه
  • انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری
  • حذف محدودیت‌های جغرافیایی
  • قابلیت مکالمه در بستر اپلیکیشن
  • دارای تعرفه‌های اقتصادی و به‌صرفه
  • نصب و راه‌اندازی سریع و رایگان
  • پشتیبانی 7*24

تعرفه مکالمه های مبین نت

تعرفه‌ها و ویژگی‌ها تلفن استانی تلفن کشوری
قابلیت جابه‌جایی داخل استان داخل کشور
فرمت ****+9149+کد استان *****09444
هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استان (ریال) 45 100
هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت بین استانی (ریال) 330 100
هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به اپراتورهای تلفن همراه (ریال) 625 625
هر دقیقه مکالمه مبین‌نت به مبین‌نت (ریال) 0 0
هر دقیقه مکالمه ثابت به بین‌الملل بنا بر هر کشور متفاوت است

ارتباط با کارشناسان

با شما در ارتباط هستیم

فرم زیر را پر کنید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

*
*
*
*