مرکز ارتباطات ابری (Cloud Contact Center)

نسل جدید سیستم‌های ارتباطی هوشمند

Cloud Contact Center

سرویس مرکز ارتباطات ابری

سرویس مرکز ارتباطات ابری مبین‌نت، مرزهای کاری موجود بین ارائه‌کنندگان خدمات و مشتریان نهایی را از بین می‌برد و امکان مدیریت ارتباط بین صاحبان مشاغل و مشتریان نهایی را بر روی یک پلتفرم جامع و یکپارچه فراهم می‌سازد. مرکز تماس‌های سنتی فقط روی تماس‌های ورودی و خروجی تمرکز می‌کند اما Cloud Contact Center مبین‌نت علاوه‌بر این موارد، از طریق پیام صوتی، ایمیل، پیامک، شبکه‌های اجتماعی، Chat و … پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود.

سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک با استفاده از سرویس مرکز ارتباطات ابری مبین‌نت می‌توانند ضمن اشراف کامل بر مدیریت ارتباطات با مشتریان و ارتباطات داخلی سازمان، کانال‌های متعددی را برای ارتباط موثر با بیرون سازمان برقرار کنند و بدون محدودیت‌های معمول در دوران دورکاری پاسخگوی تماسهای مشتریان خود نیز باشند.

 

مزایای سرویس مرکز ارتباطات ابری مبین‌نت

 

یكپارچه‌سازی شبكه دیتا و تلفن بدون نیاز به دو شبكه مجزا

مجهز به مکانیزم‌های صف تماس و IVR

پنل با قابلیت گزارش‌گیری

قابلیت شنود و ضبط مکالمات

امکان ثبت و پیگیری تیکت‌های صوتی

پشتیبانی از پیامک و ایمیل

یکپارچه سازی با سامانه‌های CRM، ERP و نرم‌افزارهای مالی

امکان ارتباط با پایگاه های داده و سایر سیستم های اطلاع رسانی

معرفی و ویژگی­ها

پلتفرم هوشمند مرکز ارتباطات ابری مبین‌نت

پلتفرم سرویس Cloud Contact Center نمونه كامل و جذاب از نسل جدید سیستم‌های ارتباطی هوشمند هستند كه توانمندی‌های بسیاری به سیستم سانترال سنتی بخشیده است و این سیستم‌ها را از یک ابزار سنتی به یک ابزار پیشرفته ارتباطی هوشمند و مدرن ابری با قابلیت توسعه لحظه‌ای تبدیل می‌کند.

این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا علاوه‌بر مرکز تماس (Call Center) خود، از سایر نرم ­افزارها و اتوماسیون‌های داخل مجموعه خود نیز به‌صورت یکپارچه بهره ببرد. بدین شکل مدیریت ورود و خروج اطلاعات و گزارش­گیری از دیتاها و مدیریت بهتر نیروی انسانی برای سازمان‌ها بسیار آسان می‌شود.

 

پشتیبانی سرویس مرکز ارتباطات ابری

پشتیبانی مبین‌نت در کنار شماست

کارشناسان ما در تمام روزهای هفته به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگو هستند تا شما را راهنمایی ‌نمایند. در صورت عدم رفع مشکل، با توجه به حضور کارشناسان فنی مبین‌نت در تمام شهرهای تحت پوشش، پس از اعلام واحد پشتیبانی، کارشناس مربوطه به محل مجموعه شما اعزام و کلیه‌ اقدامات لازم در خصوص رفع مشکل انجام خواهد شد.

ارتباط با کارشناسان

با شما در ارتباط هستیم

فرم زیر را پر کنید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

*
*
*
*
*
*