Cloud Contact Center
سرویس مرکز ارتباطات ابری
سرویس مرکز ارتباطات ابری مبیننت، مرزهای کاری موجود بین ارائهکنندگان خدمات و مشتریان نهایی را از بین میبرد و امکان مدیریت ارتباط بین صاحبان مشاغل و مشتریان نهایی را بر روی یک پلتفرم جامع و یکپارچه فراهم میسازد. مرکز تماسهای سنتی فقط روی تماسهای ورودی و خروجی تمرکز میکند اما Cloud Contact Center مبیننت علاوهبر این موارد، از طریق پیام صوتی، ایمیل، پیامک، شبکههای اجتماعی، Chat و … پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود.
سازمانها و کسبوکارهای بزرگ و کوچک با استفاده از سرویس مرکز ارتباطات ابری مبیننت میتوانند ضمن اشراف کامل بر مدیریت ارتباطات با مشتریان و ارتباطات داخلی سازمان، کانالهای متعددی را برای ارتباط موثر با بیرون سازمان برقرار کنند و بدون محدودیتهای معمول در دوران دورکاری پاسخگوی تماسهای مشتریان خود نیز باشند.