نسخه کامل

مانیفست مبین‌نت


آغاز یک ارتباط هوشمند در دنیای مبین‌نت

تجارت امروز مملو از موانعی است که گاه به نقطه‌ی پایان موفقیت ما تبدیل می‌شود.شرکت ارتباطات مبین‌نت با هدف رفع این موانع کوچک و بزرگ با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و زیر ساخت‌های گسترده‌ی خود نقطه‌ها را به و تبدیل کرده است تا هر درخواست مشتری امکان پذیر باشد.

مبین‌نت از نگاه مشتریان


ما چگونه به کسب‌وکار شما کمک می‌کنیم؟

خدمات سازمانی گسترده‌ی مبین‌نت از قبیل “اینترنت سازمانی”، “پهنای باند اختصاصی”، “شبکه اختصاصی مجازی”، “شبکه ملی بی‌سیم”، “راهکار اینترنت هتل‌ها”، “وای‌فای سازمانی”، “خدمات میزبانی”‌ و “اینترنت اشیاء” که به صورت شخصی سازی شده، ویژه‌ی کسب‌وکارهای مختلف طراحی و اجرا می‌شود، با هوشمند سازی آن‌ها، فصل جدیدی در داستان موفقیت یک کسب‌وکار رقم می‌خورد.

۱ همکاری مبین‌نت و بانک آینده

«شبکه‌ی اختصاصی مجازی» مبین‌نت یا Virtual Private Network با بهره‌گیری از ویژگی‌های باندپهن بی‌سیم، امکان برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات به شکل رمزگذاری شده را میان دفتر مرکزی با دیگر دفاتر یا شعب آن سازمان در سراسر کشور فراهم می‌نماید.

«شبکه‌ی اختصاصی مجازی» با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد ابرِ شبکه‌ی مبین‌نت، می‌تواند پاسخ‌گوی مناسبی برای نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی باشد که لازم است اطلاعات‌شان بر بستری ایمن و قابل اعتماد و با بالاترین سطح کیفیت انتقال یابد. در این ویدئو به سراغ بررسی این سرویس مبین‌نت در بانک آینده رفته‌ایم.

نسخه کامل

۲ همکاری مبین‌نت و بانک سامان

یکی ازشاخص‌های مهم در ارائه‌ی خدمات بانکی، سرعت ارائه‌ی خدمات در شعب است. بانک سامان نیز در این راستا، نیاز به سرویسی داشته که مدت انتظار مشتریان در بانک را کوتاه کرده و ازدحام باجه‌ها را درمورد درخواست‌های قابل انجام در پیشخوان بانک کاهش دهد. در نتیجه مشتریان، بتوانند با موبایل و بستر Wi-Fi به پیشخوان بانک متصل شده و کارهای بانکی خود را در مدت زمان انتظار در صف باجه انجام دهند.

برای این نیازمندی‌ مبین‌نت محصول جدیدی با نام Smart Spot را به بانک پیشنهاد داد و به‌تدریج قابلیت‌های بیشتری را به آن افزود.

برای مشاهده‌ی کامل ویدیو‌ها همین حالا در وبینارهای رایگان ما ثبت‌نام نمایید.

۳ همکاری مبین‌نت و هتل هویزه

ارائه‌ی اینترنت به میهمانان هتل، یکی از بنیادی‌ترین نیازهای هتلداری است. امروز تقریباً هیچ هتلی نیست که اینترنت رایگان را با حجم‌های محدود در اختیار میهمانان خود قرار ندهد. اما دغدغه‌ی اصلی در این میان حفظ امنیت شبکه، تشخیص هویت کاربران و تبدیل این ویژگی هتل به محلی برای اطلاع‌رسانی به میهمانان است.

شرکت ارتباطات مبین‌نت براساس این نیازها محصول هوشمندی را طراحی کرده است که به‌صورت آنلاین هویت هر کاربر متصل به اینترنت را برای هتل مشخص کرده و امکان مدیریت مصرف و اطلاع‌رسانی به او را در اختیار مدیران هتل قرار می‌دهد. HiSpot مبین‌نت یک راهکار هوشمند برای مدیریت بهینه‌ی منابع هتل‌ها است.

۴ همکاری مبین‌نت و کافه بازار

در هر کسب‌وکاری دغدغه‌ی اصلی مربوط به میزبانی داده‌ها و اطلاعات است. این موضوع از ابتدای تأسیس کافه بازار هم دغدغه‌ی مهمی بوده است. میزبانی سرورها در دیتاسنتری امن و مطمئن بزرگترین نیاز این مجموعه است چراکه تقریباً کل کسب‌وکار به این مهم وابسته است.

پس از آشنایی و بازدید مهندسان کافه بازار از دیتاسنتر مبین‌نت و برگزاری جلسات متعدد با مدیران این شرکت، بالاترین SLA ممکن در کشور از مبین‌نت درخواست شد که مورد پذیرش این برند بزرگ کشور قرار گرفت.

بعد از ارائه‌ی سرویس به‌صورت پایلوت دو ماهه، نهایتاً مدیران کافه بازار به این نتیجه رسیدند که دیتاسنتر مبین‌نت مناسب‌ترین گزینه برای میزبانی سرورهای کافه بازار است.

در دنیای مبین‌نت


کسب‌و‌کارها چگونه هوشمند می‌شوند؟

با تماشای ویدیو‌های زیر با ورود به دنیای هوشمند مبین‌نت، بادانش، فرهنگ و ساختار شکل‌گیری راهکارهای شخصی‌سازی شده مبین‌نت آشنا خواهید شد.
نسخه کامل

اینجا پایان نیست آغاز یک رابطه‌ی پایدار است.


برای شرکت در وبینارهای رایگان مبین‌نت فرم زیر را تکمیل کنید.

وبینار 5G و تفاوتهای آن با 4G

 

 

20 خرداد 1398

*
*
*
*
*
*

وبینار بعدی : تحول دیجیتال، پیشران کسب‌و‌کارها در آینده

(۲۰ تیر ۱۳۹۸)