واحد امور مشتریان سازمانی ECC
پس از توافق در خصوص نوع خدمت مورد نیاز، یک مدیر اکانت از تیم امور مشتریان جهت پیگیری تمامی درخواستها از قبیل نصب و راهاندازی شبکه، مسائل مالی، حقوقی، قراردادی و… در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. مدیر اکانت بهعنوان نماینده و مشاور مشتری با دسترسی به سامانهی تیکتینگ، کلیهی رخدادهای فنی را تا حصول نتیجه نهایی از واحدهای خدمات میدانی مشتری و نگهداری مطالبه خواهد کرد.
واحد خدمات میدانی مشتری Customer Field Service
این واحد پس از بررسی درخواست امور مشتریان، تمامی درخواست های مشتری اعم از نصب و راه اندازی، جمع آوری، امکان سنجی و جابجایی نودهای سازمانی (درگاه ارتباطی بر بستر مودم و رادیو ) را دریافت می نماید و این امور در قالب پیگیری های روتین و موردی در قالب زمانبندی و هماهنگی با مشتری به امور اجرایی می پردازد. پس از راهاندازی سرویس، کلیهی امور پشتیبانی به واحد نگهداری تحویل خواهد شد.
واحد نگهداری
واحد نگهداری: در این واحد، فرایندهای پشتیبانی و نگهداری بسترها و سرویس های ارتباطی انجام می شود. همچنین درصورت نیاز مشتری و یا عدم رفع مشکل به صورت غیرحضوری، اعزام نیرو فوراً در دستور کار قرار خواهد گرفت.
واحد خدمات مشتریان سازمانی Enterprise Customer Support
پس از نصب و تحویل سرویسها کلیه تیکتهای پشتیبانی سرویس (رخدادهای سرویس) به این تیم اختصاص داده شده و این تیم تا برطرف نمودن کامل، موضوع را پیگیری مینماید.
واحد نصب سرویسهای رادیو Front Office
این واحد پس از نصب و تحویل سرویسهای مبتنی بر رادیو کلیهی امور مرتبط با اختلال در سرویس ارائهشده را (تیکت شده توسط مشتری یا واحد پشتیبانی شبکه) پیگیری و رفع میکند.
واحد امور مشتریان سازمانی ECC
پس از توافق در خصوص نوع خدمت مورد نیاز، یک مدیر اکانت از تیم امور مشتریان جهت پیگیری تمامی درخواستها از قبیل نصب و راهاندازی شبکه، مسائل مالی، حقوقی، قراردادی و… در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. مدیر اکانت بهعنوان نماینده و مشاور مشتری با دسترسی به سامانهی تیکتینگ، کلیهی رخدادهای فنی را تا حصول نتیجه نهایی از واحدهای خدمات میدانی مشتری و نگهداری مطالبه خواهد کرد.
واحد زیرساخت IT Infra
این واحد متولی نصب، راه اندازی، نگهداری و پشتیبانی زیرساخت مبتنی بر IT، شبکه، ارتباطات و امنیت هاستینگ مبین نت است. هر سرویس قابل ارائه توسط این تیم طراحی و راه اندازی شده و کلیه فعالیتهای واحد همچنین پایداری سرویس رصد میشود.
واحد Service Desk
کلیه مراودات فنی با مشتریان توسط این واحد اجرا می شود. حذف یا خاموش و روشن شدن ماشین، درخواست ارتقا یا حذف اضطراری فضا، CPU یا RAM، نصب مجدد یا تغییر سیستم عامل، باز شدن پورت، انتقال دیتا و درخواست اتصال به اینترنت نیز به عهدهی این واحد است.