
مبیننت حامی الماس هفتمین نمایشگاه تراکنش
یکی از اهداف مبیننت هوشمندسازی سیستم بانکداری سنتی و تجهیز شعب بانکها به آخرین راهکارهای ابری و ارتباطی است و به همین منظور در تراکنش هفتم حضور یافت تا مجموعهای از آخرین دستاوردهای هوشمند کردن سیستم بانکی را در حضور مدیران و کارشناسان و فعالان صنایع مالی، بانکی و پرداخت به نمایش بگذارد.
مبیننت به عنوان حامی الماس تراکنش هفتم، سرویسهای فناورانه خود را معرفی و ارائه کرد. در این رویداد تمرکز اصلی روی سرویسهای ابری پیشرفته مبیننت بود. همچنین به سایر خدمات پایه و خدمات اینترنت اشیا در صعنت بانک و بیمه نیز پرداخته شد.
فناوریهایی که شعب بانک را هوشمند میکنند
در سالهای اخیر، کاربرد نوآورانه فناوریها برای ارائه خدمات بانکی از سوی مدیران و صاحبان این شاخه از صنعت با استقبال چشمگیری روبهرو شده است. هوشمندی فرایندهای بانکی و فضای شعب، نوآوری در فروش، کاهش ریسکها و هزینهها، صرفهجویی در زمان و بهطورکلی تحول سیستم بانکداری سنتی در بستر سرویسهای ابری و ارتباطی نوین امکانپذیر است.
مبیننت با توجه به چشماندازهای خود در مسیر تبدیل شدن به اپراتور تخصصی در ارائه خدمات سازمانی است و در این راستا، با هدف معرفی و ارائه فناوری جامع Connected Branch، راهکار SD-WAN و سامانه پشتیبانی B2BCare در تراکنش هفتم حضور یافت.
مفهوم Connected Branch تلفیقی از چند سرویس پیشرفته است؛ خدمات پایهای و ارزش افزوده مبیننت، که شامل راهکارهای ارتباطی و ابری هستند، این فناوری جامع را شکل دادهاند. سرویسهای نظارت تصویری ابری (VSaaS)، اطلاعرسانی دیجیتال (Digital Signage)، مرکز ارتباطات ابری (Contact Center)، شبکه خصوصی مجازی (VPN) و سرویس تلفن سازمانی مبتنی بر پروتکل ویپ (VoIP) برای مدیریت متمرکز و یکپارچه شعب در نظر گرفته شدهاند.
برگزاری کارگاههای معرفی محصول
در ادامه نمایشگاه، کارگاههای معرفی محصول برای سرویسهای Connected Branch و IoT برگزار شد و کارشناسان سرویسهای سازمانی دموی کاملی از خدمات پایه و ارزش افزوده مبیننت را ارائه دادند. همچنین فضای نمایشگاه فرصتی ویژهای را برای کسبوکارها فراهم کرد تا با همفکری و تبادل نظر، فرصتهای همکاری جدیدی برای هوشمندسازی سیستم بانکی کشور خلق کنند.
رونمایی از اولین نسل لاکرهای هوشمند
در حاشیه نمایشگاه از اولین نسل از لاکرهای هوشمند، که محصولی مدرن برای بهینهسازی فرایند ارسال و دریافت مرسولات هستند، رونمایی شد. این سرویس بر اساس همکاری مشترک مبیننت تحت برند همراه اول کسبوکار و شرکت جابار (هلدینگ فاخر) و به پشتوانه راهکارهای ابری و ارتباطی مبیننت در مسیر راهاندازی است. لاکرها بعد از مجهز شدن به فناوریهای مبیننت مانند VSaaS ، IaaS، Contact Center، VPN و پهنای باند اختصاصی، در فضاهای عمومی بهصورت سراسری نصب خواهند شد.
نمایشگاه تراکنش هفتم در ۲۱ و ۲۲ دی ۱۴۰۰ با حضور جمعی از فعالان حوزه صنایع مالی و بانکی در هتل لاله و مرکز همایشهای کانون برگزار شد.