اخبار و مقالات

تازه‌ترین اخبار و مقالات مبین‌نت را مشاهده کنید.

۰۹:۱۹:۳۵ ۱۴۰۰-۱۰-۱۹

راهکارهای هوشمند مبین‌نت برای بانک‌ها در نمایشگاه تراکنش هفتم

هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران فرصتی تازه برای ارائه فناوری‌های مبین‌نت در حوزه هوشمندسازی صنایع مختلف به‌ویژه بانکداری است.

واحد راهکارهای سازمانی مبین‌نت با حضور در این نمایشگاه، مجموعه‌ای از سرویس‌های پیشرفته از جمله سرویس جامع Connected Branch، فناوری SD-WAN و سامانه پشتیبانی  B2BCare را برای هوشمند کردن شعب بانک‌ها ارائه می‌دهد. همه سرویس‌ها با ارائه نسخه کامل دمو در محل نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی می‌شوند. فناوری ویژه Connected Branch پنج سرویس ابری و ارتباطی از جمله سرویس نظارت تصویری ابری (VSaaS)، اطلاع‌رسانی دیجیتال (Digital Signage)، مرکز ارتباطات ابری (Contact Center)، شبکه خصوصی مجازی (VPN) و  سامانه تلفن سازمانی مبتنی بر پروتکل ویپ (VoIP) را در بر می‌گیرد و می‌تواند بخش قابل توجهی از دغدغه‌های شعب پراکنده بانک‌ها را رفع کند.

رویداد بزرگ تراکنش فضای تعاملی ارزشمندی را برای صاحبان صنایع مالی، مدیران کسب‌وکارها و همچنین شرکت‌های ارائه‌دهنده نوآوری‌های هوشمند فراهم می‌کند تا با هم‌فکری و همکاری با یکدیگر به اهداف و چشم‌اندازهای موردنظر خود در توسعه هوشمندسازی دست یابند. نمایشگاه تراکنش به عنوان رویداد بزرگ فناوری‌های مالی در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه و از ساعت ۸ تا ۱۸ در محل هتل لاله و مرکز آفرینش‌های کانون برگزار می‌شود. این افتخار را داریم که در غرفه مبین‌نت پذیرای مدیران و کارشناسان صنایع بانکی، مالی و پرداخت و سایر کسب‌وکارها باشیم.