
سرویس مرکز ارتباطات ابری مبیننت راهاندازی شد
شرکت ارتباطات مبیننت به منظور تأمین حداکثری نیازمندیهای ارتباطی سازمانها و کسبوکارهای مختلف، سرویس جدید خود را با نام مرکز ارتباطات ابری (Contact Center) راهاندازی کرد.
سرویس مرکز ارتباطات ابری مبیننت، ارتباط سازمانها و شرکتها با مشتریان خود را بهصورت یکپارچه مدیریت کرده و تمامی کانالهای ارتباطی سازمانها را درقالب یک نرمافزار ابری، در اختیار مجموعهها قرار میدهد. محصول جدید مبیننت علاوهبر مدیریت تماسهای ورودی و خروجی، از طریق کانالهای ارتباطی دیگر نظیر ایمیل، پیام صوتی، پیامک، شبکههای اجتماعی، پیام داخل وبسایت و… ارتباط کسبوکارهای مختلف با مشتریان آنها را مدیریت خواهد کرد.
مدیران سازمانها میتوانند با استفاده از سرویس Contact Center مبیننت علاوهبر دریافت گزارش عملکرد واحدهای پاسخگویی، تمامی خطوط ارتباطی سازمان با مشتریان را نیز بهصورت ابری و هوشمند مدیریت کنند.