
راهکار مبیننت برای برونسپاری مدیریت ICT سازمانها
شرکت ارتباطات مبیننت با بررسی ترندهای روز دنیا، نسبت به ارائه راهکارهای جامع برای مدیریت ICT سازمانها اقدام کرده است.
بررسیهای این اپراتور نشان میدهد که فرهنگ سازمانی در حوزه مدیریت ICT دچار تغییراتی بنیادی شده است؛ به این صورت که امروزه بسیاری از سازمانها و شرکتهای فعال در کشورهای پیشرفته دنیا، مدیریت ICT مجموعه خود را برونسپاری میکنند. نتایج حاصل از این رویکرد نشان میدهد که هزینههای انبوه سازمانها و شرکتها به میزان قابل توجهی کاهش و سطح ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات به مراتب ارتقا یافته است.
مبیننت بهعنوان بزرگترین اپراتور بیسیم کشور در حوزه خدمات سازمانی، با ارائه سرویسهای مختلفی نظیر Contact Center و خدمات مرکز داده، آمادگی خود را برای مدیریت ICT سازمانها اعلام کرده است. مبیننت همچنین در این زمینه توانسته است از سرویس APN همراه اول نیز بهرهمند شود تا از تکنولوژیهای 2G و 3G نیز برای ارائه سرویس و خدمات خود استفاده کند.
مبیننت بهعنوان عضوی از دپارتمان IT مشتریان، ارائه خدمات و نگهداری سرویس را برای آنها تضمین میکند تا خدمات و سرویسهایی منطبق بر نیازهای مشتریان سازمانی خود را ارائه دهد.